dilluns, 31 de desembre del 2012

LA CONCLUSIÓ

L'any acaba i amb ell el trimestre. Ara, és el moment de mirar enrere i veure tot el que hem estat aprenent.

D'una banda, de GITIC he acabat molt sorpresa ja que quan vaig començar el curs i ens van presentar aquesta assignatura, mai hagués imaginat que m'hagués aportat tant. A primera vista, em va semblar que em seria inútil tot el que pugués aprendre, ja que som una generació que domina bastant les noves tecnologies. Però al final, puc assegurar que totes les eines que m'han presentat les deconeixeia per complet! I encara tenia menys idea de com es poden aplicar les TIC i els diferents programes a l'educació. Per tant, ha estat un aprenentatge molt profitós que estic segura que continuaré aplicant i utilitzant.

D'altra banda, de COED vull dir que ha estat una matèria interessant, hem tocat temes de gran rellevància en la nostra formació com, per exemple, el llenguatge, la descripció, la competència comunicativa, les propietats del text, el fet comunicatiu...i hem fet activitats que ens han permés aplicar tota aquesta teoria com la recitació del poema, l'elaboració de l'exposició fotogràfica...Ara bé, el més important que he après ha estat el fet de saber com parlar bé en públic. Trobo que és una capacitat que hem treballar a fons degut a la seva suma importància i que he assolit correctament. En aquest cas, m'agradaria remarcar l'entrada sobre la Competència Comunicativa ja que considero que és la més completa de totes.

Per últim, m'agradaria remarcar que el Blog ha estat una eina molt útil per tal d'assentar tots els continguts treballats i poder-los ampliar. A més, m'ha fet aprofundir més en els temes que m'interessaven.

2 comentaris:

  1. Maria!
    Molt bona conclusió, tot el teu bloc en general ha estat molt ben realitzat i ben treballat, enhorabona!

    ResponElimina